výhody CRM
-
Zavedení CRM bez bolesti: Jak překonat 5 nejčastějších problémů v týmu
Zavedení CRM systému představuje pro každou firmu významný strategický krok. Je to investice, která slibuje centralizaci klíčových dat, zefektivnění obchodních procesů a v konečném důsledku i prohloubení vztahů se zákazníky. Samotné pořízení softwaru však úspěch nezaručuje. Skutečnou výzvou je jeho přijetí a efektivní využívání celým týmem. Jako tvůrci Bohemia CRM, postaveného na moderní platformě Microsoft… Číst dále
-
Jak CRM pomáhá zlepšovat vztahy se zákazníky?
Vztahy se zákazníky jsou dnes jedním z klíčových faktorů úspěchu každé firmy. Bez ohledu na velikost podniku je důležité udržovat kvalitní komunikaci, mít přehled o potřebách klientů a efektivně řídit obchodní procesy. Právě zde se stává CRM systém (Customer Relationship Management) nepostradatelným nástrojem, který zjednodušuje správu zákaznických dat, automatizuje rutinní procesy a podporuje dlouhodobé budování… Číst dále