GDPR a CRM
-
Bezpečnost dat v CRM: Jak ochránit Váš nejcennější firemní poklad
V každé úspěšné firmě představují data o zákaznících a obchodních partnerech naprosto klíčový kapitál. Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) se tak stávají centrální pokladnicí, kde jsou tyto informace uloženy, spravovány a využívány. S rostoucí hodnotou těchto dat však nevyhnutelně narůstají i bezpečnostní rizika. Únik, ztráta nebo zneužití citlivých informací může mít pro firmu… Číst dále
-
7 způsobů, jak CRM zlepšuje zákaznickou komunikaci
fektivní komunikace se zákazníky je klíčem k úspěchu každého podnikání. S rostoucími nároky klientů a stále komplexnějšími procesy je správa vztahů se zákazníky (CRM) nezbytným nástrojem pro firmy všech velikostí. Bohemia CRM, postavené na Model-Driven Power Apps v Microsoft 365, přináší moderní řešení, které nejen zjednodušuje každodenní práci, ale také výrazně zlepšuje kvalitu komunikace s vašimi zákazníky. V… Číst dále