CRM s reporty a analýzami
-
Jak sledovat historii interakcí se zákazníky v CRM
Efektivní správa zákaznických vztahů je klíčovým faktorem úspěchu každé moderní firmy. Bohemia CRM, postavené na platformě Model-Driven Power Apps v Microsoft 365, umožňuje podnikům systémově evidovat veškeré interakce se zákazníky a získat tak dokonalý přehled o obchodních aktivitách. Význam sledování historie interakcí Správně nastavené CRM řešení umožňuje firmám: Podívejme se nyní na to, jak Bohemia… Číst dále
-
Bohemia CRM: Revoluce v řízení obchodních procesů s Microsoft 365
Bohemia CRM představuje moderní a komplexní řešení pro správu zákaznických vztahů (CRM), které je postavené na technologii Model-Driven Power Apps společnosti Microsoft. Díky hluboké integraci s ekosystémem Microsoft 365 umožňuje Bohemia CRM zefektivnit obchodní procesy, automatizovat rutinní úkoly a zvýšit produktivitu týmů. Tento článek vám podrobně představí klíčové vlastnosti, výhody a možnosti přizpůsobení systému Bohemia… Číst dále