CRM s automatizací
-
Analýza prodejního trychtýře: Jak CRM pomůže odhalit slabá místa
Co je prodejní trychtýř a proč je jeho analýza klíčová Prodejní trychtýř (sales funnel) představuje vizuální znázornění cesty zákazníka od prvního kontaktu s firmou až po finální uzavření obchodu. Tento proces zahrnuje několik fází, během nichž se potenciální zákazníci postupně kvalifikují a přibližují k nákupu. Efektivní řízení trychtýře umožňuje firmám identifikovat úzká hrdla, optimalizovat prodejní… Číst dále
-
Jak CRM šetří čas a zvyšuje efektivitu obchodního týmu
Obchodní týmy čelí stále větším výzvám v oblasti správy zákazníků, organizace úkolů a efektivního řízení obchodních procesů. Čas strávený manuální evidencí, dohledáváním informací a neefektivní komunikací může vést ke ztrátám příležitostí i snížení produktivity. Řešením, které pomáhá obchodním týmům pracovat rychleji a efektivněji, je CRM systém. Bohemia CRM je moderní CRM postavené na platformě Model… Číst dále